maandag 26 januari 2015

Mijn favoriete blogs op dit moment



Ein-de-lijk, mijn boek is er van de bibliotheek waar ik al drie maanden op wacht. Dat werd tijd. Ik ga het boek Looking For Alaska van John Green lezen voor Engels. Het enige nadeel is dat mijn Engels echt beroerd is, dus ik ben benieuwd hoe ik dat ga doen. Ik heb best wel zin om dat boek te lezen maar ik wacht nog even. Want ik denk dat hij heel moeilijk is dus ik wil er mijn tijd voor nemen. Gelukkig heb ik veel tussenuren op school dus dan kan ik lezen.
Ik ga trouwens goed met al mijn dingen die ik nog moet doen. Op dit moment heb ik een schema waar ik morgen mee start. Ik weet nu al dat het niks word, want meestal trek ik gewoon mijn eigen plan. Er staat een opdracht op donderdag gepland, maar die ga ik morgen doen. En ik mag maar één uur aan mijn blog en logo voor mijn intake werken.
Volgende week heb ik toetsweek, alleen dan heb ik intakegesprek. Maar ik heb geregeld dat ik gewoon naar intake kan en mijn toets word verplaatst.
Ik heb zoveel zin om verder te gaan met mijn Wreck This Journal. Alleen eerst moet ik al die dingen nog doen.
Wat vinden jullie eigenlijk van mijn nieuwe header? Ik vind hem echt vet! Een vriendin heeft hem voor mij gemaakt. Ik ben er echt super blij mee!

Vandaag gaat mijn artikel over andere blogs. Dit zijn blogs die ik regelmatig bezoek. Misschien ga ik binnenkort nog wel over al deze blogs een artikel schrijven!

The Little Flowers
Dit is de blog van mijn beste vriendin! Ik vind haar blog echt heel erg leuk om te lezen. Ze schrijft over veel verschillende dingen en doet regelmatig diy.

Style With a Beat
Een blog van een goede vriendin van mij! Ze schrijft vooral over fashion en muziek.

Muchable
Misschien kennen jullie haar. Dit is de blog van Romy. Ik volg haar nu al een tijdje. Ze schrijft over veel verschillende onderwerpen.

Luna's Lovely World
Dit is Luna's blog. Ik vind haar blog echt awesome. Ze is 14 jaar en schrijft al zo goed! Echt respect! Ze schrijft over veel verschillende onderwerpen.

Jennie from the Blog
Ik ken haar blog niet zo lang, maar ik vind hem echt leuk. Ik had een tussenuur op school en toen heb ik verschillende artikels gelezen. Ze schrijft over heel veel verschillende onderwerpen.







1 opmerking:

  1. De laatste drie volg ik ook met veel plezier! Looking for Alaska lijkt me een mooi boek! :)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen